خانه > لوازم > تجهیزات پزشکی > دستگاه آراف وکیوم کویتیشن لاغری و جوانسازی آلماکره

دستگاه آراف وکیوم کویتیشن لاغری و جوانسازی آلماکره

شماره آگهی : 24308
دستگاه آراف وکیوم کویتیشن لاغری و جوانسازی آلماکره
رایگان
بیشتر...

دستگاه آراف وکیوم کویتیشن لاغری و جوانسازی 2022 آلما کره یکی از دستگاه های تجهیزات زیبایی و آرایشی است که برای لاغری و جوانسازی پوست به کار می‌رود. این دستگاه از تکنولوژی وکیوم و رادیوفرکانس استفاده می‌کند تا بهبود ظاهر پوست، کاهش چین و چروک، لاغری محل مورد نظر و بهبود جریان خون در مناطق مشخصی از بدن را ارائه دهد.
وکیوم کویتیشن یک تکنیک غیرتهاجمی است که با استفاده از فشار مناسب و گردش جریان هوا، به جذب و جمع آوری بافت چربی زیرپوستی کمک می‌کند. این فرآیند باعث افزایش نرخ متابولیسم سلول‌های چربی، کاهش ضخامت لایه چربی و بهبود ظاهر پوست می‌شود. وکیوم کویتیشن معمولاً برای کاهش چربی و سلولیت در مناطق مختلف مانند شکم، ران، بازوها و باسن استفاده می‌شود.
رادیوفرکانس نیز یک فناوری حرارتی است که با استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا، حرارت را به بافت پوست منتقل می‌کند. این حرارت منجر به تقویت تولید کلاژن، تنش پوست، بهبود لیفتینگ و کاهش چین و چروک می‌شود. رادیوفرکانس معمولاً برای جوانسازی صورت، کشش پوست ، کاهش چین و چروک و رفع افتادگی‌های پوستی استفاده می‌شود.
بنابراین، دستگاه آراف وکیوم کویتیشن برند آلما کره یک ترکیبی از تکنولوژی وکیوم و رادیوفرکانس است که برای لاغری و جوانسازی پوست استفاده می‌شود. همچنین، لازم به ذکر است که برند و مدل دقیق دستگاه ممکن است توسط تولیدکننده تغییر کند و شرح فوق بر اساس اطلاعات کلی در مورد دستگاه‌های مشابه است. برای اطلاعات دقیق‌تر و استفاده صحیح از دستگاه، به دستورالعمل و راهنمای استفاده از برند و مدل مشخص مراجعه کنید.
دستگاه آراف وکیوم کویتیشن لاغری و جوانسازی برند آلما کره 6 کاره می باشد که برای استفاده در نقاط مختلف بدن طراحی شده اند. این دستگاه همچنین دارای یک پد نوردرمانی و فوتون تراپی است که می تواند برای افزایش اثربخشی درمان استفاده شود.
قابلیت:
6 کاره
ویژگی:
لاغری موضعی و کاهش سایز، جوانسازی پوست و رفع چین و چروک، رفع سلولیت، سفت شدن و لیفت پوست، بهبود گردش خون، رفع افتادگی پوست،
بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
کلمات کلیدی:
دستگاه آراف وکیوم کویتیشن لاغری و جوانسازی آلماکره
قیمت آراف وکیوم کویتیشن لاغری
انواع دستگاه لاغری
دستگاه لاغری خانگی
آراف کویتیشن لاغری و جوانساز 6 کاره
نمایندگی فروش دستگاه لاغری

خرید محصول:

از محصولات فروشگاه best-beauty می توان به انواع محصولات مراقبتهای پوستی از جمله سرم، کوکتل، ماسک، اسکراپ، ژل، کرم و انواع تجهیزات پوستی اشاره نمود.

ارسال محصول به تمام نقاط کشور پذیرفته می شود.

برای سفارش و خرید محصولات best-beauty  و اطلاعات بیشتر با شماره موبایل زیر تماس حاصل فرمایید:

09335056615

وبسایت: best-beauty.ir

واتساپ: 09335056615

اینستاگرام: z_best_beauty@

خوب است بدانید:

زهرا درگاهی ، از 215 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 2nd Nov 2023 ثبت کرده که در مجموع 73 بازدید داشته و در 27th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


اطلاعات تماس

زهرا درگاهی

عضویت: 215 روز پیش
ایمیل dargahizahra77@gmail.com
تلفن 09335056615
شماره واتس اپ چت واتس‌اَپ
آدرس صفحه اینستاگرام اینستاگرام
آدرس آذربایجان غربی، ارومیه، اول خیابان ابوذر، کوی 4، پلاک 7، طبقه دوم
اطلاعات فوق را با اسکن کد زیر، روی موبایل خود دریافت کنید
کی آر کد