خانه > خدمات > خدمات ساختمانی > طراحی و اجرای سازه تاشو، سایبان جمع شو و سقف متحرک

طراحی و اجرای سازه تاشو، سایبان جمع شو و سقف متحرک

شماره آگهی : 10939
طراحی و اجرای سازه تاشو، سایبان جمع شو و سقف متحرک
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

شرکت سایبان گستر داتیس افتخار دارد با استفاده از مرغوبترین مواد، رنج بسیار متنوعی از سایبانها و پوششهای متحرک برای کاربردهای مختلف عرضه نماید. پوششهای این شرکت سازه ای با قابلیت جمع شدن و دارای ابعاد متغیر میباشد. این پوششها براحتی قابل حمل و نصب می باشد. سازه اصلی این پوشش معمولا از پروفیل آلومینیوم آلیاژی مقاوم است که بوسیله مکانیزم فلزی به منظور بازو بسته شدن یکنواخت به یکدیگر متصل میشوند. جنس پوشش سازه را میتوان از هر نوع پارچه یا پلاستیک با رنگهای مختلف انتخاب کرد. امروزه با توجه به قوانین سختگیرانه ای که در مورد صدور مجوز ساخت و ساز از جانب شهرداری ها وجود دارد، استفاده از این نوع سازه ها آسانترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای محافظت از محصولات دپو شده و انبارها با رعایت قوانین ساخت و ساز می باشد. این سازه توانایی باز و بسته شدن در کسری از دقیقه را دارا می باشد و می تواند در مواقع لزوم بطور کامل روی زمین قرار گرفته و به آسانی به مکان دیگر منتقل شود. محصولات این شرکت نسبت به موارد مشابه خارجی با حفظ کیفیت به میزان قابل توجهی ارزانتر بوده و امکان تغییر طراحی جهت تطبیق با نیازهای کاربری و بودجه ی در دسترس، وجود دارد.
برخی از انواع پوششهای شرکت بهمراه کاربردهای آنها:
- سایبان متحرک برقی (کاربردها: رستوران، کافی شاپ، حیاط خلوت، تراس و...)
- سقف متحرک برقی (کاربردها: رستوران، انبارهای دپو کالا، مکانهایی که محدودیت ساخت و ساز وجود دارد)
- سازه های آکاردئونی (کاربردها: رستوران، جایگاه های موقت جهت انجام مراسم و سخنرانی، پوشش استخرهای روباز، انبارها، پارکینگ جمع شو، گلخانه، سالنهای رنگ، کارگاههای ساختمانی موقت، غرفه و نمایشگاه و...
- سازه های تلسکوپی (کاربردها: رستوران، پوشش استخرهای روباز، پوشش روف گاردن، مکانهایی که علاوه بر محافظت در برابر تغییرات جوی، شکیل بودن کار در اولویت اصلی داشته باشد.)

خوب است بدانید:

کاربر ، از 2125 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 31st Mar 2021 ثبت کرده که در مجموع 5999 بازدید داشته و در 28th Oct 2022 بروزرسانی شده است.


تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!