خانه > لوازم > لوازم آرایشی و بهداشتی > سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین اوردینری اصل

سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین اوردینری اصل

شماره آگهی : 24622
سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین اوردینری اصل
رایگان
بیشتر...

سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین اوردینری اصل محصول کشور کانادا می باشد. که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، مواد موثر و طبیعی و فرمولاسیون های حرفه ای تولید شده است.

سرم اوردینری دور چشم یکی از محبوب ترین محصولات این برند است. که با اثر بخشی بالا بیش از سایر برندهای معروف توجه کاربران را به خود جلب نموده است.
سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین اوردینری یک محصول پوستی است که به منظور کاهش پف و تیرگی در اطراف چشم استفاده می‌شود. این سرم شامل دو عنصر اصلی، کافئین و EGCG، است که هر دو به عنوان ضد اکسیدان شناخته می‌شوند و به پوست کمک می‌کنند تا از آسیب‌های پوستی جلوگیری کنند.

کافئین به عنوان یک ماده احیا کننده به پوست شما می‌تواند کمک کند تا به سرعت از پف و تیرگی زیر چشم خود رهایی یابید. علاوه بر این، کافئین به عنوان یک ضد اکسیدان قوی عمل کرده و سلول‌های پوستی شما را از آسیب‌های آزاد رادیکالی حفاظت می‌کند.

EGCG که یک عنصر پلی فنلی قوی موجود در چای سبز است، به عنوان یک ضد اکسیدان در این سرم دور چشم عمل می‌کند. EGCG به پوست کمک می‌کند تا از آسیب‌های رادیکالی آزاد و آسیب به DNA پوست جلوگیری کند. همچنین، EGCG به عنوان یک ضد التهاب نیز شناخته شده است و می‌تواند به کاهش التهاب و قرمزی پوست کمک کند.

استفاده از سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین اوردینری معمولاً برای کاهش پف و تیرگی در اطراف چشم استفاده می‌شود. با این حال، بهتر است قبل از استفاده از هر محصولی با پزشک متخصص پوست مشورت کنید، به وی توضیح دهید که از چه نوع پوستی برخوردارید و آیا استفاده از این سرم مناسب شماست یا خیر. همچنین، در صورتی که پس از استفاده از این محصول، حساسیت یا تحریک پوستی ایجاد شد، استفاده از محصول را به تعویق بیاند و با پزشک خود درباره این موضوع مشورت کنید.

ویژگی:
رفع پف دور چشم، از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم، افزایش خون رسانی به زیر چشم، ضد چروک، آبرسان و روشن کننده

قیمت و خرید سرم دور چشم کافئین اوردینری:

از محصولات فروشگاه best-beauty می توان به انواع محصولات مراقبتهای پوستی از جمله سرم، کوکتل، ماسک، اسکراپ، ژل، کرم و انواع تجهیزات پوستی اشاره نمود.

تمام سعی و تلاش این شرکت در این است که محصولاتی اصل با کیفیت بالا و بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه نماید. زیرا هدف ما رضایتمندی شما عزیزان و سودمند و نتیجه بخش بودن محصولات عرضه شده می باشد.

برای سفارش انواع سرم و دیگر محصولات محصولات و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

09335056615

وبسایت: best-beauty.ir

واتساپ: 09335056615

اینستاگرام: z-best-beauty@

خوب است بدانید:

زهرا درگاهی ، از 213 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 25th Nov 2023 ثبت کرده که در مجموع 49 بازدید داشته و در 27th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


اطلاعات تماس

زهرا درگاهی

عضویت: 213 روز پیش
ایمیل dargahizahra77@gmail.com
تلفن 09335056615
شماره واتس اپ چت واتس‌اَپ
آدرس صفحه اینستاگرام اینستاگرام
آدرس آذربایجان غربی، ارومیه، اول خیابان ابوذر، کوی 4، پلاک 10، طبقه دوم
اطلاعات فوق را با اسکن کد زیر، روی موبایل خود دریافت کنید
کی آر کد