خانه > کامپیوتر > فروش نرم افزار > لایسنس ویندوز 11, لایسنس ویندوز 10 , لایسنس ویندوز 7 و لایسن

لایسنس ویندوز 11, لایسنس ویندوز 10 , لایسنس ویندوز 7 و لایسن

شماره آگهی : 22234
لایسنس ویندوز 11, لایسنس ویندوز 10 , لایسنس ویندوز 7 و لایسن
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

بهترین سیستم عامل ویندوز کدام است؟
معرفی و انتخاب بهترین ویندوز کار سختی است. به این معنا که علناً نمی توان ویندوزی را به عنوان بهترین ویندوز به طور جامع شناسایی کرد. بهترین ویندوز را سخت افزار رایانه شما تایید می کند. همانطور که قبلاً نیز گفته شد رایانه ها از سخت افزار های مختلفی برخوردار هستند.
هرچه سخت افزار رایانه ضعیف تر باشد ویندوز های قدیمی تر برای آن ها مناسب هستند. البته منظور از قدیمی بودن رایانه در این روز ها به این معناست که سخت افزار از ویندوز پشتیبانی می کند که در واقع بهترین ویندوز برای آن ها همان ویندوز یا ویندوز های قدیمی تر است.
سیستم عامل های جدید نیازمند سخت افزار قوی و بروز نیز هستند. به این معنا که حتی اگر سخت افزار رایانه ای هم قوی باشد ولی بروز نباشد ممکن است ویندوز های جدید بر روی آن پشتیبانی نشود. نمونه بارز آن که بسیاری از کاربران تجربه کرده اند در نصب ویندوز است.
ویندوز شباهت های زیادی به ویندوز دارد ولی نیازمند سخت افزاری بروز است. خیلی از کاربران نمی توانند این ویندوز را بر روی لپ تاپ و سیستم هایشان نصب کنند. تنها کاربرانی می توانند به نصب ویندوز بپردازند که سخت افزار دیوایس آن ها مربوط به سال های اخیر باشد.
سخت افزار از مهمترین مولفه های یک رایانه محسوب می شود. در واقع میان سخت افزار و نرم افزار رابطه مستقیم وجود دارد و وابستگی زیادی میان آن هاست. به طور کلی سیستم عامل که یک نرم افزار است سبب می شود سخت افزار ها به کار گرفته شوند و می توان با استفاده از نرم افزار ها آن ها را کنترل کرد.
نکته دیگر آن است که بر اساس هر سخت افزاری که کامپیوتر ها دارند نرم افزار ها از جمله ویندوز را نصب می کنند. برای مثال جالب است بدانید که هر رایانه ای توانایی نصب ویندوز که این روز ها به بازار آمده است را ندارد. برای نصب ویندوز باید سخت افزار رایانه نیز بروز باشد.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران, ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز , لایسنس ویندوز , لایسنس ویندوز و لایسنس ویندوز . با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

کلمات کلیدی:
فروش قانونی ویندوز - لایسنس اورجینال - لایسنس ویندوز اصلی - لایسنس اصلی ویندوز . اورجینال - لایسنس اورجینال ویندوز - مایکروسافت ویندوز - مزایای ویندوز اورجینال - مشکل expire شدن ویندوز امبدد اورجینال - لایسنس ویندوز . اصل - لایسنس قانونی ویندوز - نسخه اصلی ویندوز اورجینال

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

خوب است بدانید:

it researches ، از 302 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 30th Jun 2023 ثبت کرده که در مجموع 59 بازدید داشته و در 30th Jul 2023 بروزرسانی شده است.


it researches

عضویت: 302 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!