خانه > کامپیوتر > فروش نرم افزار > Windows 11 - Windows 10 - Windows 8 & 8.1 - Windows 7

Windows 11 - Windows 10 - Windows 8 & 8.1 - Windows 7

شماره آگهی : 22233
Windows 11 - Windows 10 - Windows 8 & 8.1 - Windows 7
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

سیستم عامل ویندوز چیست؟
ویندوز یک برنامه یا یک نرم افزار است. به وسیله ویندوز می توان از کامپیوتر استفاده کرد. به ویندوز ها که فضای زیادی از حافظه رایانه را اشغال می کنند و استفاده از رایانه را برای شما مقدور می سازند سیستم عامل گفته می شود. البته همه سیستم عامل ها ویندوز نیستند و ممکن است برخی از سیستم عامل لینوکس استفاده کنند.
به طور کلی ویندوز, نرم افزاری است که به عنوان یک سیستم عامل بر روی رایانه نصب می شود. سازنده این نرم افزار یک شرکت آمریکایی به نام مایکروسافت Microsoft است. دلیل نام گذاری این نرم افزار به «پنجره ها» این است که در آن, نرم افزار های گوناگون به صورت پنجره پنجره باز می شوند و می توان از آن ها استفاده کرد.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

درست است که ویندوز یک رابط است که کاربر به وسیله آن می تواند رایانه را کنترل نماید. اما در ابتدای ظهور رایانه ها, ویندوز ها وجود نداشتند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که بدون وجود سیستم عامل ویندوز چطور از رایانه ها استفاده می کردند؟

در پاسخ به آن باید گفت که نخستین سیستم عامل برای کامپیوتر سیستم عامل داس بود. این سیستم در سال برای اولین بار بر روی رایانه های شخصی IBM و برخی دیگر از رایانه های سازگار نصب شده بود. در حقیقت سیستم عامل داس یک پیش نیاز برای توسعه دادن به آن و در نتیجه ساخت ویندوز به شمار می رفت. از گذشته تا کنون ویندوز های مختلفی ساخته شده اند. هر کدام از این ویندوز ها که به مرور زمان ساخته می شدند ویندوز قبلی را کامل تر می کردند و رابط کاربری آن ها آسان تر می شد.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران, ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز , لایسنس ویندوز , لایسنس ویندوز و لایسنس ویندوز . با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

کلمات کلیدی:
لایسنس قانونی ویندوز - لایسنس ویندوز اورجینال - لایسنس قانونی مایکروسافت ویندوز . اورجینال - خرید قانونی ویندوز اصل - نسخه قانونی ویندوز اورجینال - لایسنس ویندوز اورجینال - سریال قانونی ویندوز اصل - لایسنس ویندوز . - قیمت ویندوز امبدد - فروش ویندوز اورجینال - خرید قانونی ویندوز اورجینال

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

خوب است بدانید:

it researches ، از 301 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 30th Jun 2023 ثبت کرده که در مجموع 55 بازدید داشته و در 30th Jul 2023 بروزرسانی شده است.


it researches

عضویت: 301 روز پیش