خانه > صنعت > بسته بندی > تولید و چاپ کیسه شیر و دوغ

تولید و چاپ کیسه شیر و دوغ

شماره آگهی : 26208
تولید و چاپ کیسه شیر و دوغ
رایگان
بیشتر...

تولید و چاپ کیسه شیر و دوغ

شرکت پاکان بسپار آرین به عنوان یکی از پیشروهای صنعت تولید و چاپ کیسه‌ شیر و دوغ با کیفیت بالا، به مشتریان گرامی خدمات خود را ارائه می‌دهد. تمرکز اصلی ما بر روی ارائه لفاف محصولاتی با کیفیت، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، و ارائه خدمات با ارزش برای مشتریان است.
از زمان تأسیس، به توسعه و بهبود مستمر فرآیندهای تولیدی و خدمات متعهد بوده‌ایم تا اطمینان حاصل شود که محصولاتی با کیفیت و مطابق با نیازهای مشتریان تولید می‌شود.

ویژگی‌ها و مزایا:

✔️ تنوع ابعاد و ضخامت: ابعاد و ضخامت نایلون بسته‌بندی شیر و دوغ بر اساس نیازهای مشتریان تعیین می‌شود تا بهترین محافظت برای محتویات داخلی فراهم شود.

✔️ استفاده از تکنولوژی تولید فیلم 5 لایه: در تولید کیسه‌های شیر و دوغ از دستگاه‌های پیشرفته و فناوری روز استفاده می‌شود تا استحکام و مقاومت بالایی برای بسته‌بندی فراهم شود.

✔️ چاپ با کیفیت: از دستگاه‌های چاپ فلکسو با قبلیت رنگ تا 8 رنگ با کیفیت بالا استفاده می‌شود تا طرح‌ها و لوگوهای مورد نظر مشتریان با کیفیت عالی بر روی کیسه‌ها چاپ شود.

✔️ دوخت و برش مقاوم: دوخت و برش مقاوم و مستحکم برای حفظ کیفیت بسته‌بندی و جلوگیری از نشت و نفوذ محتویات داخلی، به طور ویژه توجه می‌شود.

✔️ استفاده از مواد اولیه درجه یک: از مواد اولیه درجه یک و استانداردهای بین‌المللی استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که لفاف محصولات بسته‌بندی شده با کیفیت و بهداشتی به مشتریان ارائه می‌شوند.

اگر به دنبال تولید و چاپ کیسه‌های شیر و دوغ با ویژگی‌های فوق الذکر هستید، با ما تماس بگیرید.
ما با تیم مجرب طراحان و کارشناسان فنی متخصص، آماده همکاری با ارائه خدمات طراحی رایگان توسط طراحان متخصص و تولید کیسه‌های شیر و دوغ با کیفیت بالا می‌باشیم.

خوب است بدانید:

پاکان بسپار ، از 751 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 13th Apr 2024 ثبت کرده که در مجموع 20 بازدید داشته و در 1st May 2024 بروزرسانی شده است.


اطلاعات تماس

پاکان بسپار

عضویت: 751 روز پیش
ایمیل pakanbaspar1@gmail.com
تلفن 09936868345
شماره واتس اپ چت واتس‌اَپ
آدرس صفحه اینستاگرام اینستاگرام
آدرس دفتر مرکزی: تهران میدان آرژانتین خیابان احمد قصیر پلاک 17
اطلاعات فوق را با اسکن کد زیر، روی موبایل خود دریافت کنید
کی آر کد