خانه > صنعت > لوازم صنعتی > فروش کانال فلکسیبل | لوله خرطومی هوا +قیمت

فروش کانال فلکسیبل | لوله خرطومی هوا +قیمت

شماره آگهی : 25609
فروش کانال فلکسیبل | لوله خرطومی هوا +قیمت
رایگان
بیشتر...

فروش انواع لوله خرطومی شفاف، لوله خرطومی کومبی، لوله خرطومی سه لایه عایق دار، فلکسیبل ، لوله فلکسی و... در سایزها 4 تا 20 اینچ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی. آذین تهویه
برای انتقال هوا اگزاست فن و سیستم های تهویه مانند داکت اسپلیت از انواع لوله خرطومی عایق دار استفاده می شود.
لوله خرطومی هوا | کانال فلکسیبل
لوله‌خرطومی هوا (فلکسیبل) چیست؟ همان‌طور که می‌دانید امروزه با رشد و گسترش استفاده از دستگاه‌های تهویه‌مطبوع و همچنین نیاز به تخلیه هوای نامطبوع در واحدهای خانگی، تجاری، اداری و صنعتی بسیاری از کاربران توجه ویژه‌ای به روش‌های جدید و انعطاف‌پذیرتر جهت هوارسانی و تهویه‌مطبوع روی آورده‌اند. لوله‌خرطومی هوا (لوله فلکسی) راه‌حلی جدید و محبوب و انعطاف‌پذیر جهت تخلیه هوای نامطبوع، گردوغبار ناشی از فعالیت‌های صنعتی، ذرات سبک معلق در هوا، دود و... و هوارسانی بهتر در حال حاضر در جهان به شمار می‌رود. در واقع لوله‌خرطومی هوا یک رابط انتقال‌دهنده هوا در دستگاه‌های دمنده و مکنده از قبیل فن کویل، داکت اسپیلت، جت فن، هواساز، اگزاست فن، هواکش‌های صنعتی و... است.
لازم است بدانید که به لوله‌خرطومی هوا به علت ساختار منعطف و قابل شکل‌پذیری، کانال لوله فلکسی (Flexible Air Duct) یا کانال فلکسیبل نیز گفته می‌شود. لوله‌خرطومی هوا یک تجهیز صنعتی کاملاً تخصصی جهت انتقال و جابه‌جایی هوا با فشار مثبت و منفی به شمار می‌رود. لوله‌های فلکسی باتوجه‌به میزان حجم هوای که قرار است منتقل شود انتخاب می‌گردند، این لوله‌ها در سایزهای مختلف از قطر 10 سانت تا 80 سانتیمتر به طور روتینگ تولید می‌شوند و به‌صورت شاخه‌های 6 و 10 متری در بازار موجود هستند.
ادامه مطلب در وب سایت آذین تهویه

خوب است بدانید:

آذین تهویه نوین ، از 996 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 3rd Feb 2024 ثبت کرده که در مجموع 33 بازدید داشته و در 16th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


اطلاعات تماس

آذین تهویه نوین

تولید و تامین کلیه تجهیزات برودتی وحرارتی عضویت: 996 روز پیش
تلفن 09194201355
شماره واتس اپ چت واتس‌اَپ
آدرس صفحه اینستاگرام اینستاگرام
آدرس تهران شهریار
اطلاعات فوق را با اسکن کد زیر، روی موبایل خود دریافت کنید
کی آر کد