خانه > صنعت > دامداری > فروش جوجه مرندی ، فروش جوجه یکروزه محلی - طیور

فروش جوجه مرندی ، فروش جوجه یکروزه محلی - طیور

شماره آگهی : 20778
فروش جوجه مرندی ، فروش جوجه یکروزه محلی - طیور
رایگان
بیشتر...

فروش جوجه مرندی ، فروش جوجه یکروزه محلی - طیور
.............................................................................
فروش جوجه یکروزه مرندی
فروش جوجه یکروزه محلی واکسن خورده
فروش بالای100 عدد
فروش و ارسال به تمام نقاط ایران
فروش جوجه مرغ محلی یکروزه مرندی
فروش جوجه محلی در سنین و نژادهای مختلف
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جوجه یکروزه مرندی یکی از نژادهای اصیل ایرانی است که اصالت آن به شهرستان مرند واقع در آذربایجان شرقی برمی‌گردد. این نژاد، بسیار مقاوم و سرسخت بوده و توانایی بدنی آن برای تولید تخم و همچنین وزن‌گیری برای تهیه گوشت، بسیار بالا است. از جذابیت‌های ظاهری این نژاد جوجه این است که در ناحیه پا و انگشتان خود دارای پرهایی هستند.

از خصوصیات بسیار مناسب جوجه مرندی این است که در مکان‌های مختلف قابل پرورش است بنابراین می‌توانید در محیط‌های باز روستایی نیز این نژاد را به راحتی پرورش دهید تا به راحتی با گشت در مکان‌های مختلف، بتوانند غذای مصرفی خود را از طریق علوفه و دانه‌های بذر تهیه کنند.

از آنجایی که جوجه مرندی مقاومت بدنی بالایی دارد به همین خاطر در بدترین شرایط مکانی نیز می‌تواند رشد خوبی داشته باشد و دوام مناسبی دارد. اما نکته مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که اکثر بیماری‌هایی که متوجه این جوجه‌ها و دیگر پرنده‌ها می‌شود، واگیردار و ویروسی است بنابراین اگر یکی از جوجه‌ها مریض شود ممکن است کل جوجه‌های دیگر را نیز درگیر کند؛ بنابراین سعی کنید به طور کامل بهداشت را در محیط پرورش این جوجه‌ها رعایت کنید .و قسمت دانخوری و آبخوری آنها را به طور مرتب شستشو دهید.

لازم به ذکر است که جوجه یکروزه مرندی قیمت بسیار مناسبی دارد و همین باعث شده است که افراد زیادی خواهان پرورش این نژاد باشند. اما اینکه این نژاد را از کجا می‌توان با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کرد موضوع بسیار مهمی است؛ شما می‌توانید برای خرید از طریق این مجموعه سفارش خود را ثبت کنید.

خوب است بدانید:

شرکت زرین ، از 1313 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 12th Mar 2023 ثبت کرده که در مجموع 102 بازدید داشته و در 15th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


اطلاعات تماس

شرکت زرین

عضویت: 1313 روز پیش
تلفن 09126070959-02144961457
آدرس تهران
اطلاعات فوق را با اسکن کد زیر، روی موبایل خود دریافت کنید
کی آر کد