خانه > صنعت > دامداری > فروش جوجه گوشتی هوبارد - نغمه تورنگ طلایی - طیور

فروش جوجه گوشتی هوبارد - نغمه تورنگ طلایی - طیور

شماره آگهی : 18169
فروش جوجه گوشتی هوبارد - نغمه تورنگ طلایی - طیور
رایگان
بیشتر...

جوجه گوشتی هوبارد جز پرندگان مقاوم در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد. این جوجه گوشتی با سرعت رشد بهتر، تبدیل غذا، عملکرد گوشت بالاتر و زمان سریع‌تر برای دستیابی به وزن کشتار در مقایسه با مرغ بومی و مقاومت در برابر بیماری، برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب هستند.

پرورش جوجه های گوشتی هوبارد بوجود آمده است. این شرکت جوجه های یک روزه نر و ماده را در سراسر جهان به منظور تولید گوشت مرغ عرضه می کند. تحقیقات و توسعه همواره با هدف ارائه محصولات بهبود یافته به مشتریان وفادار و شناخته شده خود، تجارت اصلی می باشد. تعهد شرکت هابارد به مشتریان خود این است که طیف وسیعی از محصولاتی را ارائه می کند که تمام نیازهای شما را پوشش می دهد، از جوجه های گوشتی با رشد سریع و مقرون به صرفه تا مرغ های با ارزش ویژه را تولید نماید. برنامه های ژنتیکی هابارد برای مقابله با چالش های رو به رشد تمدن کنونی با ارائه گوشت مرغ کارآمد، سالم و خوش طعم برای جمعیت رو به رشد جهان طراحی و اختصاص داده شده است.

پرورش دهندگان جوجه گوشتی با اعتماد به این شرکت در واردات این جوجه می توانند از فناوری های جهانی در تولید گوشت مرغ باکیفیت استفاده نمایند. حال شما با تماس به واحد فروش جوجه گوشتی هوبارد شرکت این جوجه جهانی را خرید نمایید.

خوب است بدانید:

شرکت زرین ، از 1308 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 24th Jul 2022 ثبت کرده که در مجموع 612 بازدید داشته و در 15th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


اطلاعات تماس

شرکت زرین

عضویت: 1308 روز پیش
تلفن 02144961457-09126070959-09128890800
آدرس صفحه اینستاگرام اینستاگرام
آدرس تهرا ن-پونک
اطلاعات فوق را با اسکن کد زیر، روی موبایل خود دریافت کنید
کی آر کد