خانه > صنعت > دامداری > پرورش جوجه های لوهمن

پرورش جوجه های لوهمن

شماره آگهی : 17296
پرورش جوجه های لوهمن
رایگان
بیشتر...

مرغ های قهوه ای لوهمن را در طول دوره تخمگذار نگه دارید.
در اتاقی که جوجه ها نگهداری می شوند گرما، نور و تهویه لازم است. لانه هایی باید در نظر گرفته شده است تا مرغ های تخمگذار بتوانند آنجا تخم بگذارند، می توان از جعبه های چوبی یا سبدهای حصیری استفاده کرد. شما باید همیشه مراقب تمیزی و خشکی بستر باشید.
یک حیاط راه رفتن را آماده کنید
جوجه ها کمتر بیمار خواهند بود اگر روزانه به هوا تازه دسترسی داشته باشند. پرندگان قادر خواهند بود به طور مستقل علوفه برای غذا، خورشید و حمام هوا را بگیرند و تخم مرغ را حمل کنند که از یک دیدگاه بیولوژیکی کامل تر می شوند.
کانکس را به سیستم گرمایش و روشنایی مجهز کنید.
مرغ باید گرم شود و در زمستان روشن شود. دما باید حدود 18 و 22 درجه سانتیگراد باشد. جوجه ها ممکن است هیپوترمی و یخبندان را بر روی کراس و گوشواره ایجاد کنند، زمانی که درجه حرارت به 3 تا 5 درجه زیر صفر می رسد. جوجه ها نیز میمیرند اگر درجه حرارت کمتر از 10 درجه سانتیگراد باشد.
فیدر ها و نوشیدنی ها را نصب کنید
تجهیزات ویژه در خانه مرغ برای تغذیه و آب جوجه ها نصب شده است. فیدرها به گونه ای راه اندازی می شوند که مرغ ها نمی توانند آنها را حرکت دهند یا رها شوند.
بر این اساس به جوجه ها غذا بدهید.
رژیم غذایی جوجه های لوهمن و میزان تغذیه با سن آنها تعیین می شود. چند بار در روز، جوجه های تخمگذار تغذیه می شوند. جوجه ها در طول روز غذاهای مختلفی را تغذیه می کنند، اما به تدریج (20 تا 30 گرم هر کدام). پرندگان نباید بیش از حد وزن بگیرند، زیرا این باعث می شود که آنها به چربی تبدیل شوند.
7 بار در روز، جوجه های هفتگی تغذیه می شوند. ارزن، جو، گندم یا بلغور جو دوسر نیز برای آنها کارایی دارد. جوجه ها از سن سه ماهه مانند جوجه های بزرگسالان تغذیه می شوند.

پرورش جوجه های لوهمن

خوب است بدانید:

tnsaman ، از 1522 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 27th Apr 2022 ثبت کرده که در مجموع 408 بازدید داشته و در 15th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


اطلاعات تماس

tnsaman

عضویت: 1522 روز پیش
آدرس تهرا ن-پونک
اطلاعات فوق را با اسکن کد زیر، روی موبایل خود دریافت کنید
کی آر کد