خانه > صنعت > لوازم صنعتی > اکچویتور پنوماتیکی ترک

اکچویتور پنوماتیکی ترک

شماره آگهی : 14059
اکچویتور پنوماتیکی ترک
رایگان
بیشتر...

اکچویتور پنوماتیکی ترک

از پرکاربرد­ترین اکچویتورها در زمینه شیر­های صنعتی اکچویتر های پنوماتیکی هستند. قیمت مناسبی دارند و تامین کننده انرژی آن­ها که هوای فشرده است در اغلب محیط­های صنعتی در دسترس است. همچنین این نوع از اکچویتورها ساختار ساده‌­تری نسبت به دو نوع دیگر دارند و از این بابت هزینه تعمیر و نگهداری پایین‌­تری نیز دارند. این اکچویتور­ها دو نوع حرکت چرخشی و خطی را پوشش می‌­دهند و بر روی سایز­­های مختلف شیر نیز قابل نصب هستند.

هوای مورد نیاز این اکچویتورها به راحتی و با هزینه کم قابل تامین است. اگر در محیط گرم کار کنند افزایش فشار هوا به عملکرد آن کمک خواهد کرد و همچنین هوای اضافی نیز به راحتی به محیط دفع می‌­شود. اما با توجه به نیروی تقریبا کم سیستم‌­های پنوماتیکی نمی‌­توان از آن­ها برای شیر­های بزرگ که برای باز و بسته شدن نیاز به گشتاور زیادی دارند استفاده کرد.

تراکم پذیری زیاد هوا باعث شده تنظیم و ثابت کردن پیستون­‌های اکچویتور سخت باشد و همچنین رینگ­های آب بندی لاستیکی در آن­ها باعث ایجاد محدودیت دمایی در کارکرد این نوع اکچویتور­ها شود. هرچند می­توان با به کار بردن قطعات کاملا فلزی در این اکچویتورها از آن­ها در محیط‌­ها و کاربرد­های مختلفی استفاده کرد. یکی دیگر از مسائل در استفاده از اکچویتور پنوماتیکی تامین هوای کاملا تمیز برای منبع انرژی این سری اکچویتور­هاست. هوای مورد استفاده در این اکچویتورها باید عاری از مواد خارجی و خشک باشد تا به تجهیزات اکچویتور آسیب نزند.

نحوه عملکرد اکچویتورهای پنوماتیک ترک :

این اکچویتورها بر اساس گشتاور تولیدی تقسیم بندی می شوند. برای انتخاب اکچیتور باید سایز شیری و همچنین فشار سیال درون خط مد نظر یاشند. در صورت نصب شیر برقی نامور این عملگرها برقی میشوند و در صورت نصب پوزیشنر نیز بر روی آنها با استفاده از سیگنال انالوگ میتوان شیر را به صورت درصدی کنترل کرد.به این شیرها،شیر بادی نیز اطلاق میشود.

خوب است بدانید:

هیدرولیک و پنوماتیک ترک ، از 983 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 21st Oct 2021 ثبت کرده که در مجموع 468 بازدید داشته و در 13th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


اطلاعات تماس
ایمیل sms.tork@yahoo.com
تلفن 02133946196
شماره واتس اپ چت واتس‌اَپ
آدرس صفحه اینستاگرام اینستاگرام
مکان آگهی دهنده روی نقشه آدرس روی نقشه
آدرس تهران ، لاله زار جنوبی ، کوچه علیپور ، پاساژ لاله زار ، طبقه اول واحد 7
اطلاعات فوق را با اسکن کد زیر، روی موبایل خود دریافت کنید
کی آر کد