خانه > صنعت > ابزار و یراق > راکت بازرسی فلزیاب

راکت بازرسی فلزیاب

شماره آگهی : 21451
راکت بازرسی فلزیاب
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

شرکت انطباق گستر سپهر با تولید بهترین تجهیزات و دستگاه های کنترل تردد و نظارتی مانند؛ گیت بازرسی بدنی، دستگاه ایکس ری، راکت بازرسی، تجهیزات امنیتی، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات ارتباطی، دوربین و غیره جایگاه مناسبی در تامین امنیت و نظارت در سازمان ها و نهاد های مختلف کشور را دارا می باشد.با استفاده از دستگاه راکت بازرسی بدنی می‌توان امنیت مکان مورد نظر را افزایش داد.راکت بازرسی بدنی و راکت فلزیاب یکی از پرکاربردترین ابزار های بازرسی است که با استفاده از راکت بازرسی بدنی می‌توان از ورود هرگونه ابزارهای غیرمجاز همراه افراد در حین بازرسی جلوگیری کرد.
فرودگاه‌ها، مراکز امنیتی و نظامی و آزمون سراسر به منظور شناسایی قطعات الکترونیکی از موبایل تا فلش مموری و انواع فلزات آهنی و غیرآهنی از راکت بازرسی بدنی استفاده می‌کنند، تا از حوادث احتمالی جلوگیر کنند.راکت موبایل یاب را می توان در مدارس به منظور جلوگیری از ورود تلفن همراه استفاده کرد، به همین دلیل یکی از راهکارهای مناسب مدارس برای جلوگیری از تقلب در مدارس استفاده از راکت موبایل یاب است که به راحتی می توان اشیاء غیر مجاز همراه دانش آموزان را کشف کرد.
در بعضی از اماکن خاص ضبط صدا و فیلمبرداری و عکاسی ممنوع است به همین خاطر از راکت بازرسی بدنی استفاده می کنند، تا مانع ورود لوازم و تجهیزات ضبط صدا و تصویر ی که همراه افراد است بشود.
.دقت و قدرت راکت ها در شناسایی فلزات بسیار بالاست و دارای قابلیت تنطیم درجه حساسیت نیز می باشند.ما در این مجموعه تلاش می کنیم تمام مشاوره های لازم را به صورت کاملا رایگان در اختیار عزیزان قرار دهیم. و هدف ما کمترین هزینه با بهترین بهره وری برای سازمانها و کارفرمایان محترم می باشد.
بازرسی بدنی بدون دخالت دست توسط فلزیاب راکتی
دقت بالا و بدون خطا
مناسب برای مدارس و دانشگاه‌ها
کنترل رفت و آمد در شرکت‌ها
کاربرد در مراکز مهم و امنیتی به عنوان دستگاه تفتیش بدنی و دستگاه اسلحه یاب
امکان تشخیص انواع فلزات آهنی و غیر آهنی
قابلیت اعلان صوتی و یا ویبره

همراه:
تلفن:
egsepehr.com

انواع راکت بازرسی بهترین راکت بازرسی بدنی بهترین نرم افزار موبایل یاب خرید راکت بازرسی بدنی راکت بازرسی md راکت بازرسی بدنی راکت بازرسی بدنی چگونه کار میکند راکت بازرسی بدنی در مشهد راکت بازرسی بدنی قیمت راکت بازرسی بدنی کنکور راکت بازرسی فلزیاب zk-d راکت بازرسی موبایل راکت فلزیاب بازرسی بدنی راکت موبایل یاب قیمت راکت بازرسی قیمت راکت فلزیاب دستی قیمت راکت موبایل یاب مدارس قیمت موبایل یاب گوشی یاب با دست زدن گوشی یاب مدارس مکان یاب گوشی دیگران موبایل یاب جی اس ام موبایل یاب سامسونگ موبایل یاب شیائومی موبایل یاب مدرسه

خوب است بدانید:

انطباق گستر سپهر ، از 348 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 8th May 2023 ثبت کرده که در مجموع 65 بازدید داشته و در 7th Jun 2023 بروزرسانی شده است.


انطباق گستر سپهر

عضویت: 348 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!