خانه > صنعت > آهن آلات > ولدوکس 700-قیمت ورق ولدوکس-فروش ورق ولدوکس-weldox

ولدوکس 700-قیمت ورق ولدوکس-فروش ورق ولدوکس-weldox

شماره آگهی : 24513
ولدوکس 700-قیمت ورق ولدوکس-فروش ورق ولدوکس-weldox
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

ورق ولدوکس-فروش فولاد ولدوکس-ورق ضدسایش ((بهترین قیمت)) ((قیمت رقابتی))

ورق ولدوکس-ورق های فولادی استفاده فراوانی در صنایع مختلف دارند. و از آنجایی که در صنایع، همواره به تحمل بار و استحکام بالاتری نسبت به ساخت و سازهای مسکونی نیاز است.

ولدوکس نام یک برند از ورق های نورد سرد است که توسط شرکت سوئدی SSAB تولید می شود. این ورق های با استحکام بالا، جوش پذیری بسیار خوبی نیز دارند. و به همین دلیل به آنها Weldox گفته می شود. فولاد ولدوکس از نوع کم آلیاژ بوده که استحکام بسیار بالا (بالای مگاپاسکال) را ارائه می دهد. و در انواع گریدها موجود است. توزیع تنش یکنواخت و نیز قابلیت عملیات حرارتی ورق ولدوکس، دامنه کاربرد آن را در صنایع مختلف گسترش داده است. همچنین، این ورق را در دسته ورق های ضد سایش نیز قرار می دهند. اما باید خاطرنشان کرد که سختی و مقاومت به سایش ورق های ولدوکس به اندازه ضدسایش هاردوکس نیست.

کاربرد ورق های ولداکس
از آنجایی که گریدهای ورق ولدوکس دارای استحکام عالی، چقرمگی ضربه مطلوب و قابلیت جوشکاری خیلی خوبی هستند. در کاربردهای متنوع صنعتی قابل استفاده هستند. یکی از مهمترین این کاربردها، استفاده به عنوان عضوهای باربر است. که در عین سبک بودن، نیازمند استحکام بالا هستند. ضمن اینکه، قابلیت جوشکاری فولاد ولدوکس با اکثر گریدهای ورق های فولادی. سبب استفاده از آنها در ساخت ماشین آلات سنگین صنعتی، ادوات کشاورزی، صنایع خودروسازی. تجهیزات مربوط به صنایع نفت و گاز و غیره شده است.

استیل دی (Steel day)
ارتباط با ما:


واتس آپ:
ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی
https://t.me/steel_day تلگرام
https:// اینستاگرام
ایمیل: steelday.foolad@gmail.com

خوب است بدانید:

استیل دی ، از 877 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 14th Nov 2023 ثبت کرده که در مجموع 47 بازدید داشته و در 27th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


استیل دی

Steel day عضویت: 877 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!