خانه > صنعت > لوازم صنعتی > فروش هود دیواری استیل صنعتی

فروش هود دیواری استیل صنعتی

شماره آگهی : 14280
فروش هود دیواری استیل صنعتی
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

جنس
رویه های هود استیل از ورق های استیل نگیر و ضد زنگ و یا بسته به سلیقه مشتری از ورق های استیل ضد خش تولید می شود. شاسی کشی هود به صورت پروفیل های استیل است که البته بسته به سلیقه شما مشتری عزیز می تواند از پروفیل های آهنی تولید شود.

برای مشاوره و ثبت سفارش با شماره تماس بگیرید.

هود دیواری صنعتی
هود صنعتی استیل برای تهویه هوا کاربر دارد. هود صنعتی با مکش بوی غذا و رطوبت و بخار موجود در فضای آشپزخانه رستوران ، کیترینگ ، فست فودی و ... فضای اشپزخانه را تهویه می کند.

مزیت
استفاده از هود باعث می شود رطوبت و بخار محیط به بیرون رانده شود و این باعث می شود که طول عمر دستگاه ها و وسیله هایی که ممکن است در معرض رطوبت و بخار آب زنگ بزنند بالاتر می رود.

طراحی
هود دیواری در طراحی های مختلفی تولید می شود. این محصول دارای یک لایه صافی و فیلتر است که روغن های غذا را جذب می نماید و از ورود آن ها به فن و سانترفیوژ جلوگیری می کند. این فیلتر ها قابل جداشن و شستشو هستند. هود ها دارای تعدادی فن یا سانترفیوژ هستند که کار مکش را انجام می دهند.

ابعاد
هود صنعتی استیل دارای اباعاد استاندارد با ارتفاع سانتی متر و عرض سانتی متر است و طول بسته به نیاز مشتری تغییر می کند

هود صنعتی آشپزخانه,هود مرکزی و دیواری,خرید هود استیل دیواری آشپزخانه صنعتی,خرید هود استیل آشپزخانه,خرید هود استیل آشپزخانه تالار,فروش هود سقفی صنعتی,فروش هود صنعتی گالوانیزه,فروش هود استیل رستورانی,تولید هود استیل صنعتی دیواری فیلتر دار,تولید هود صنعتی دیوار,قیمت هود و تهویه رستوران,قیمت هود مرکزی,قیمت هود آلومینیومی دیواری صنعتی,

خوب است بدانید:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من ، از 909 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 10th Nov 2021 ثبت کرده که در مجموع 68 بازدید داشته و در 8th Jul 2023 بروزرسانی شده است.


تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

Commercial Kitchen Equipment عضویت: 909 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!