خانه > صنعت > لوازم صنعتی > فروش گرمخانه استیل صنعتی

فروش گرمخانه استیل صنعتی

شماره آگهی : 14247
فروش گرمخانه استیل صنعتی
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

سایر ویژگی ها
این محصول دارای چهار چرخ بود و دو چرخ آن مجهز به ترمز و قفل است.
بدنه گرمکن غذا به صورت عایق بندی شده است.
مجهز به ترموکوپل
مجهز به جرقه زن
مجهز به شمعک
گرمخانه صنعتی استیل
گرمخانه صنعتی استیل از دسته بندی تجهیزات نگهداری آشپزخانه های صنعتی است. این محصول که گرمکن غذا نیز نامیده می شود در جهت گرم نگهداشتن و یا حتی پخت غذا استفاده می شود

طراحی
گرمخانه های صنعتی به دو صورت برقی و گازی طراحی می شود که بسته به نیاز و سلیقه خود می توانید سفارش دهید. شایان ذکر است که گرمخانه گازی هم قابل تغذیه با گاز شهری و هم گاز مایع کپسول است.

جنس
گرمکن غذا به دلیل هدفی که برای آن متصور است یعنی گرم نگهداشتن غذا باید عایق خوبی برای گرما باشد لذا دیواره آن به صورت جداره و جداره طراحی می شود. بدنه داخلی و خارحی گرمخانه صنعتی از استیل بوده و ضد خش است.

ابعاد
گرمخانه های استیل چه در نوع برقی و چه در نوع گازی در ابعاد مختلفی تولید می شوند. ظرفیت های استانداری که برای این محصول وجود دارد ابعاد ، ، ، ، و نفره است. درصورتی که ابعاد دیگری را برای این محصول مورد نیاز دارید کافی است با ما تماس بگیرید و تیم تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من در اسرع وقت گرمخانه صنعتی سفارش مخصوص شما طراحی خواهد نمود.

گرمکن غذا فست فود,گرمکن غذا صد نفره برقی رستوران,خرید گرمخانه غذا نفره پایین,خرید گرمخانه غذا رستورانی,خرید گرمکن غذا ظرفیت بالا,فروش گرمکن غذا استیل من,فروش وارمر صنعتی غذا,فروش گرمکن غذا چرخ دار,تولید گرم کن غذا صنعتی,تولید گرمخانه غذا نفره فست فود,قیمت گرمکن رستورانی نفره,قیمت گرمکن غذا برقی نفره,قیمت گرمخانه غذای پرسنلی,

خوب است بدانید:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من ، از 907 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 7th Nov 2021 ثبت کرده که در مجموع 178 بازدید داشته و در 8th Jul 2023 بروزرسانی شده است.


تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

Commercial Kitchen Equipment عضویت: 907 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!