خانه > خدمات > حمل و نقل > حمل و نقل کاشی و سرامیک به عمان + صفر تا صد با ترخیص

حمل و نقل کاشی و سرامیک به عمان + صفر تا صد با ترخیص

شماره آگهی : 21625
حمل و نقل کاشی و سرامیک به عمان + صفر تا صد با ترخیص
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

شرکت رویال با ده سال سابقه مفید در حمل و نقل انواع کالا به عمان از جمله کاشی و سرامیک، میتواند کالای شما را از هر شهری از عمان تحویل بگیرد و به آدرس شما در هرشهری از عمان تحویل دهد. این شرکت برای ارسال کالاهای حساس از جمله حمل کاشی و سرامیک به عمان بدون تخلیه و بارگیری مجدد در طول مسیر، کلیه امور گمرکی و ترخیص در کشورهای ایران و عمان را بر عهده خواهد گرفت.

رویال با صدور بیمه نامه سراسری از شرکت های معتبر بیمه، حمل کاشی و سرامیک به عمان را با حداقل ریسک ممکن انجام می دهد. شما می توانید برای استعلام قیمت حمل و نقل به عمان و ترخیص در عمان اطلاعات اولیه کالای خود را در قالب پکینگ لیست برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بهترین نرخ انجام این خدمات به شما اعلام گردد.

روش های حمل کاشی و سرامیک به عمان
روش حمل دریایی از طریق کشتی: در این روش می توانیم کانتینر را به درب انبار شما در هر شهری از ایران ارسال کنیم و پس از بارگیری به داخل کانتینر، آن را به سمت بندرعباس برای انجام امور گمرکی و صادرات به عمان منتقل کنیم. با اتمام امور گمرکی کشتی به سمت صحار عمان حرکت می کند – با رسیدن کشتی به عمان، عملیات ترخیص توسط رویال صورت میگیرد و کانتینر به آدرس شما در عمان تحویل خواهد شد.

روش حمل دریایی به صورت فله: در این روش که حتما می بایست کاشی و سرامیک بر روی پالت جایگذاری شده باشند، آن را به نماینده ما در بندرعباس و یا بندر جاسک تحویل می دهید. با انجام امور گمرکی توسط تیم ما، پالت ها بر روی شناورهای ویژه حمل بارهای فله قرار می گیرند و یه سمت بندر سویق و یا شناص ارسال می شود. با رسیدن شناور و پرداخت عوارض واردات، پالت ها به آدرس شما در عمان تحویل می شود. اگر شناور در بندر عباس معطل نشود، مدت زمان حمل در این روش نسبت به کشتی کوتاه تر است

تلفن تماس : و

خوب است بدانید:

رویال ، از 352 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 21st May 2023 ثبت کرده که در مجموع 96 بازدید داشته و در 10th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


رویال

بازرگانی رویال عضویت: 352 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!