خانه > خدمات > خدمات مسافرتی > ویزای کار و امن ترین راه محاجرت به آمریکا و کانادا و اروپا..

ویزای کار و امن ترین راه محاجرت به آمریکا و کانادا و اروپا..

شماره آگهی : 22668
ویزای کار و امن ترین راه محاجرت به آمریکا و کانادا و اروپا..
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

ویزای کار و امن‌ترین راه مهاجرت به امریکا و کانادا و اروپا از طریق مدلینگ و بازیگری و یا عکاسی فشن

در این برنامه آموزش حرفه‌ای مدلینگ و بازیگری به همراه اشتغال به کار در امریکا و کانادا با ویزای کار ارائه می‌شود. این برنامه توسط پاریس فشن استاندارد تأیید شده و تمامی علاقه‌مندان (خانم و آقا) با سنین تا سال می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند. دوره‌ی آموزشی شش‌ماهه شامل چهار ماه آموزش آکادمیک آنلاین با ارسال دروس ویدیویی و دو ماه آموزش زنده و عملی در کشور مورد انتخاب خواهد بود. اتمام دوره باعث دریافت مدرک بین‌المللی از پاریس فشن استاندارد می‌شود و پس از آن، شرکت‌کنندگان می‌توانند در کشور مورد علاقه‌شان در صنعت فیلم و فشن با ویزای کار مشغول به کار شوند. تضمین می‌شود که حداقل درآمد ماهیانه یک مدل در امریکا و کانادا بین تا یورو خواهد بود.

برای ثبت‌نام در این دوره، مدرک کستینگ تست گرید (سی) نیز مورد نیاز است. در صورتی که مدرک کستینگ تست هنوز در دسترس نیست، می‌توان در همان مرحله ثبت‌نام برای آزمون اقدام کرد. بعد از اتمام دوره آموزش، مدرک رسمی و بین‌المللی از پاریس فشن استاندارد به شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود و پروفایل مدلینگ آن‌ها به بخش مدیریت بوکینگ ارجاع داده می‌شود تا به کار مدلینگ ارائه شود.

این برنامه مزایای زیادی برای نامزدها ارائه می‌دهد از جمله قرارداد کاری بین‌المللی ساله با تبدیل به اقامت دایم، دستمزد کمیسیون ماهیانه بالای دلار، ویزای کار در زمان کار و اعطای ویزای همراه پدر و مادر یا همسر و فرزند. همچنین، پس از پنج سال کار، ویزای کار به اقامت دایم تبدیل می‌شود و اقامت رایگان در زمان شروع کار، بیمه کار و بیمه درمان، کارت شناسایی بین‌المللی و حمایت‌های بیشتر نیز در این برنامه فراهم می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رشته‌های مختلف فشن و مدلینگ با مرکز مشاوره رایگان آکادمی بللو مدل تماس بگیرید.
شماره واتساپ و تلگرام :
+

برای اطلاعات بیشتر در وبسایت مراجعه کنید :
https://iran.bellomodelsacademy.com
اینستا گرام ما :
Bellomodels@

لطفا به هیچ وجه پیام یا مسیج نزارید فقط با واتساپ یا تلگرام شماره زیر تماس بگیرید.ما به مسیج های غیر واتساپ و تلگرام پاسخ نمی دهیم.
+

خوب است بدانید:

توکلی ، از 347 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 26th Jul 2023 ثبت کرده که در مجموع 89 بازدید داشته و در 13th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


توکلی

عضویت: 347 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!