خانه > املاک > مصالح ساختمانی > معرفی بلوک سبک هبلکس و ویژگی های آن - بلوک سبک هبلکس -هبلکس

معرفی بلوک سبک هبلکس و ویژگی های آن - بلوک سبک هبلکس -هبلکس

شماره آگهی : 25342
معرفی بلوک سبک هبلکس و ویژگی های آن - بلوک سبک هبلکس -هبلکس
رایگان
بیشتر...

معرفی بلوک سبک هبلکس و ویژگی های آن
یکی از مهم ترین و بارزترین ویژگی های استفاده از بلوک های سبک هبلکس در ساختمان سازی ، افزایش مقاومت کلی ساختمان در برابر زلزله است. در واقع بلوک های سبک هبلکس وزن بسیار کمی دارند و همین امر باعث کاهش بار کلی ساختمان می شود. این کاهش بار در نهایت مقاومت ساختمان را افزایش می دهد و سازه شما را در برابر زلزله محافظت می کند.
مقاوم بودن بلوک هبلکس در برابر زلزله مزیتی است که این محصول را از همتایان خود متمایز می کند. در واقع یکی از مهمترین مزیت های بلوک سبک در ساخت و ساز و معیار انتخاب برای خرید بلوک های ساختمانی، مقاوم بودن در برابر زلزله است و بلوک های هبلکس این مزیت را دارند. در گذشته بسیاری از ساختمان های چوبی در برابر زلزله مقاوم بودند اما به دلیل آتش سوزی بعد از زلزله به طور کامل از بین می رفتند. بلوک هبلکس با عایق بودن در برابر آتش این مشکل را نیز حل کرده است.
بلوک هبلکس عایق گرما و سرما ، عایق صوت ، عایق حرارت و رطوبت میباشد این بلوک ها از مصالح سنتی بسیار سبک تر می باشند و کاملا راحت و سریع روی هم قرار می گیرند. بلوک سبک هبلکس دارای اسامی مختلفی همچون هبلکس، بلوک سبک ، بلوک AAC، بلوک گازی می باشد . همچنین با توجه به ابعاد بلوک هبلکس سرعت اجرا تا چندین برابر افزایش می یابد..درحقیقت ساختار بلوک هبلکس،به گونه ای است که زمان و نیروی کار کمتری را به خود اختصاص می دهد؛به این دلیل که راحت تر و بسیار سریع تر قابل استفاده است و روند کار را تا حد امکان راحت تر می کند.
با استفاده از بلوک های هبلکس ، خانه ای ایمن بسازیم.
امکان صادرات و ارسال به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن
شماره تماس 09127910460
وب سایت https://bahoran.ir/

خوب است بدانید:

باهوران ، از 336 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 10th Jan 2024 ثبت کرده که در مجموع 53 بازدید داشته و در 24th Apr 2024 بروزرسانی شده است.


اطلاعات تماس

باهوران

عضویت: 336 روز پیش
تلفن 09127910460
شماره واتس اپ چت واتس‌اَپ
آدرس صفحه اینستاگرام اینستاگرام
اطلاعات فوق را با اسکن کد زیر، روی موبایل خود دریافت کنید
کی آر کد