خانه > آموزش > آموزشگاه دروس > آموزش مهارت های یادگیری (تندخوانی، تقویت حافظه و تمرکز)

آموزش مهارت های یادگیری (تندخوانی، تقویت حافظه و تمرکز)

شماره آگهی : 22581
آموزش مهارت های یادگیری (تندخوانی، تقویت حافظه و تمرکز)
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

آکادمی کارآفرینان نوآور با هدف آموزش مهارت های نرم مورد نیاز در دنیای کسب و کار و کار آفرینی شکل گرفته. یکی از مهمترین مهارت هایی که هر صاحب کسب و کاری و یا هر فرد مشتاق به ایجاد کسب و کار باید یاد بگیرید ،آموزش نحوه درست مطالعه است.

مزایای شرکت در دوره تندخوانی (میگ میگ) و (توربو)
. تندخوانی به دانش آموزان کمک می‌کند تا سرعت خواندن خود را بهبود دهند. با تمرین مداوم در تندخوانی، دانش آموزان قادر خواهند بود متون را به سرعت بالا و با درک کامل خوانده و درک کنند. برخی والدین ممکن است نگران عقب ماندگی دانش‌آموز خود در مقایسه با دیگران یا در برابر سطح درسی خود باشند. دوره‌های تندخوانی می‌توانند با بهبود مهارت خواندن و سرعت آن، این نگرانی را کاهش دهند و به والدین اطمینان دهند که فرزندشان در حال پیشرفت است.
. تندخوانی باعث می‌شود دانش آموزان بهبود قابل توجهی در درک مطالبی که می‌خوانند داشته باشند. زیرا با خواندن سریعتر، تمرکز ذهنی بر روی متن بیشتر می‌شود و این باعث می‌شود مفاهیم و اطلاعات متن را بهتر درک کنند
. تندخوانی به دانش آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های تحصیلی خود را بهبود بخشند. این مهارت‌ها شامل خواندن سریع و موثر، جمع‌بندی و خلاصه‌نویسی متون، تحلیل و تفسیر مطالب و سازماندهی اطلاعات است. می‌توانند به کاهش استرس و فشار درسی کمک کنند و برای دانش‌آموزان محیطی راحت‌تر فراهم کنند.
. تمرین در تندخوانی باعث می‌شود ذهن دانش آموزان به خلاقیت بیشتری دست پیدا کند. آنها قادر خواهند بود مفاهیم را با سرعت بالا درک کرده و به طرح‌ها و ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای دست یابند
. موفقیت در تندخوانی باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان می‌شود. آنها به خاطر داشتن مهارت‌های خوب خواندن بهتر نتیجه می‌گیرند و با اعتماد به نفس بیشتری به متون مختلف می‌پردازند.
. با تمرین در تندخوانی، دانش آموزان قادر خواهند بود با متون پیچیده‌تر و مفاهیم عمیق‌تری ارتباط برقرار کنند. آنها مهارت‌های لازم برای مطالعه و درک متون دشوارتر را تقویت می‌کنند.
. با تندخوانی، دانش آموزان به مهارت زمان‌بندی بهتری دست می‌یابند. آنها می‌توانند در مدت زمان کمتری متون بیشتری را مطالعه کرده و از وقت خود بهره‌برداری بهتری داشته باشند.
. تندخوانی نیازمند تمرکز ذهنی بر روی متون و به خاطرسپاری اطلاعات است. این باعث تقویت حافظه دانش آموزان می‌شود و باعث بهبود عملکرد ذهنی آنها در سایر حوزه‌ها نیز می‌شود.
. و ویژگی خاص دوره های ما، مانیتورینگ و منتورینگ بچه ها هست.
. در ضمن در انتهای دوره در صورت قبولی در آزمون مدرک از آکادمی کارآفرینان نوآور دانشگاه شهید بهشتی هم خواهیم داشت.آزمون تیزهوشان از چه پایه هایی است آمادگی برای آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی آموزش تصویری تندخوانی آموزش تند خوانی رایگان آموزش تند خوانی فانتوم رایگان آموزش تند خوانی آموزش تند خوانی و تقویت حافظه  آموزش تندخوانی و تقویت حافظه انواع روش های یادگیری بانک کتاب درسی برای تقویت حافظه چه بخوریم برای تقویت حافظه چه بخوریم بهترین انتشارات کتاب های کمک درسی بهترین دوره تندخوانی بهترین دوره های تند خوانی بهترین سایت خرید کتاب کمک درسی تقویت حافظه برای درس خواندن تند خوانی برای امتحان تند خوانی و تقویت حافظه تندخوانی و تمرکز حواس ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم جزوه تندخوانی و تقویت حافظه جلوگیری از آلزایمر و تقویت حافظه خرید کتاب کمک درسی با درصد تخفیف خرید کتاب کمک درسی با درصد تخفیف داروی تقویت حافظه بزرگسالان دانلود آموزش تندخوانی دانلود رایگان آموزش تندخوانی و تقویت حافظه دانلود آموزش تندخوانی و تقویت حافظه دانلود آموزش تندخوانی و تقویت حافظه کتاب برنامه روزه یادگیری تندخوانی دانلود فایل صوتی آموزش تند خوانی دانلود کتاب تندخوانی مدرن دوره رایگان

خوب است بدانید:

زهرا حبیب زاده ، از 280 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 22nd Jul 2023 ثبت کرده که در مجموع 29 بازدید داشته و در 27th Aug 2023 بروزرسانی شده است.


زهرا حبیب زاده

عضویت: 280 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!