خانه > ارتباط > فروشگاه موبایل > تعمیرات موبایل البان

تعمیرات موبایل البان

شماره آگهی : 19201
تعمیرات موبایل البان
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

گوشی موبایل یکی از پرکاربردترین ابزارهای زندگی امروزی بشر شده است. استفاده زیاد از آن سبب ایجاد انواع خرابی ها در آن نیز خواهد شد و معمولا تعمیر گوشی بسیار به صرفه تر و بهتر از تعویض آن خواهد بود. مخصوصا که قیمت گوشی موبایل این روزها بسیار بالا رفته است.

تعمیرات موبایل آیفون
موبایل آیفون از آن جهت که در ایران نمایندگی ندارد معمولا برای کاربرانش مشکلاتی می سازد، اینکه افراد کجا بتوانند گوشی آیفون را تعمیر کنند و از تعمیرات آن مطمئن باشند معضل بزرگی است. تعمیرات موبایل آیفون در البان به خوبی و با حداقل یک ماه گارانتی انجام می گیرد.

تعویض باتری موبایل آیفون
باتری منبع انرژی گوشی است و خراب شدن آن بسیار آزاردهنده می شود. در گوشی آیفون می توان میزان سلامت باتری یا همان Battery Health را دید و در زمان مورد نیاز اقدام به تعویض باتری آیفون نمود. باتری های آیفون معمولا کمی ضعیف هستند و میلی آمپر ساعت آنها کم است. با استفاده از باتری های تقویت شده می توان عمر و کارایی باتری آیفون را تقویت بخشید. شرکت البان باتری آیفون شما را با سه ماه مهلت تست و گارانتی به سادگی تعویض می کند. تعویض باتری آیفون را می توان در محل نیز انجام داد.

به روز رسانی گوشی آیفون
گوشی های آیفون به روز رسانی هایی دریافت می کنند که عملکردهای زیادی به گوشی اضافه می کنند. اما برخی اوقات این به روز رسانی ها که در ظاهر کار ساده ای هستند، با مشکلاتی همراه می شوند و حتی ممکن است گوشی آیفون شما از کار بیفتد. با کارهای تخصصی نرم افزاری می توان به سادگی این مشکلات را برطرف نمود.

ال سی دی آیفون
صفحه نمایش یا ال سی دی آیفون اولین جایی است که ممکن است بر اثر ضربه آسیب ببیند. گوشی های قدیمی آیفون دارای صفحه نمایش های نسبتا ارزان قیمتی بودند اما مدلهای جدیدتر آن یعنی از آیفون ایکس یا آیفون ده به بعد به صفحه نمایش های با کیفیت بالاتر و بالطبع گرانتر مجهز شدند که به همین دلیل هزینه تعویض آنها زیادتر می شود. در البان انواع صفحه نمایش های بسیار با کیفیت و با یک ماه گارانتی و مهلت تست ارائه می شوند و این کار حتی در محل نیز می تواند انجام گیرد.

تعمیرات موبایل سامسونگ
گوشی های سامسونگ از نظر فراوانی در میان کاربران محبوبیت بالایی دارد. اما مشکلات گوشی های سامسونگ این روزها بسیار زیاد شده اند و تعمیر موبایل سامسونگ یکی از درخواست های بالای تعمیرات موبایل محسوب می شود. البان نیز با آخرین ابزار به روز و تلاش در پایین نگه داشتن قیمت در عین بالا نگه داشتن کیفیت تعمیرات سعی دارد تا تعمیرات گوشی سامسونگ را برای صاحبان آن کاری سهل و قابل انجام سازد.

باتری گوشی سامسونگ
باتری های گوشی سامسونگ یکی از بخش هایی هستند که معمولا خراب شدن آنها اجتناب ناپذیر است. اما خراب شدن باتری به معنای دور انداختن گوشی سامسونگ نیست بلکه با هزینه ای اندکی می توان یک باتری با کیفیت تهیه کرد و با تعویض باتری خراب شده می توان همچنان از گوشی سامسونگ استفاده کرد. البان باتری گوشی سامسونگ را با مهلت تست و گارانتی سه ماهه ارائه می دهد تا کاربران با خیال راحت نسبت به تعویض باتری گوشی سامسونگ خود اقدام نمایند.

خوب است بدانید:

ELBAAN ، از 524 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 12th Nov 2022 ثبت کرده که در مجموع 14 بازدید داشته و در 12th Dec 2022 بروزرسانی شده است.


ELBAAN

عضویت: 524 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!