خانه > صنعت > آهن آلات > فولاد 6511-میلگرد 6511-فولاد VCN100

فولاد 6511-میلگرد 6511-فولاد VCN100

شماره آگهی : 15730
فولاد 6511-میلگرد 6511-فولاد VCN100
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

شرکت خشکه و فولاد پایتخت (( مدیریت : جواد دلاکان )) صنعتگران عزیز، افتخار داریم. که سی سال تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی. و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.
ارتباط با ما:


تلفن:
فکس:
این فولاد VCN با شماره استاندارد . مشهور است. با میزان تقریبی عناصر مشترک (کربن، سیلیسیم، منگنز، نیکل) و کاهش . درصدی نیکل و کروم. نسبت به VCN اغلب در مواردی به کار می رود که قطعه نیاز به افزایش و سختی و آبکاری داشته باشد. فولاد در بازار به نام VCN معروف می باشد. که متریال فراوان و مشهوری است. و در کشور ایران نسبت به فولاد که به VCN معروف می باشد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و ارزانتر است. در مقایسه با تنش تسلیم، فولاد به میزان واحد دارای تنش تسلیم بالاتری نسبت به فولاد می باشد. و این یعنی اینکه از نظر استحکام کمی مقاوم تر نسبت به است.
کاربرد فولاد VCN:
از مهمترین کاربردهای فولاد می توان به استفاده آنها در اجزای تحت تنش بالا مانند قطعات هواپیما، تجهیزات ارابه فرود هواپیما، قطعات مورد استفاده در مهندسی مکانیک و ساخت خودرو مانند شفت انواع پروانه ها، میل های هدایت، میل لنگ و … اشاره کرد. همچنین قطعات فروجی بزرگ مانند شفت ها دیسک ها، محور بازوی اکسل ها، شاتون ها و… از جمله کاربردهای این نوع فولاد می باشد.

خوب است بدانید:

شرکت خشکه و فولاد پایتخت ، از 1272 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 8th Jan 2022 ثبت کرده که در مجموع 258 بازدید داشته و در 10th Nov 2022 بروزرسانی شده است.


شرکت خشکه و فولاد پایتخت

Major seller of irons عضویت: 1272 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!