خانه > صنعت > آهن آلات > فولاد ۴۰۱۶-میلگرد ۴۰۱۶-ورق استیل ۴۰۱۶-تسمه استیل

فولاد ۴۰۱۶-میلگرد ۴۰۱۶-ورق استیل ۴۰۱۶-تسمه استیل

شماره آگهی : 14736
فولاد ۴۰۱۶-میلگرد ۴۰۱۶-ورق استیل ۴۰۱۶-تسمه استیل
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

فولاد یا استیل برخلاف استیل های و ، استیل های سری از نوع فولادهای زنگ نزن مارتنزیتی (فولاد ضد زنگ) هستند. و مانند بسیاری از فولادها قابلیت سختی پذیری از طریق عملیات حرارتی کوئنچ-تمپر را دارا می باشند.
همچنین ساختار مارتنزیتی آنها سبب جذب آهنربا میشود. لذا در اصطلاح به «استیل بگیر» معروف هستند. این فولادها دارای حداقل ٫ درصد کروم می باشند. به همین دلیل خرید استیل بگیر و همینطور فروش استیل بگیر همیشه در بازار آهن آلات مطرح بوده است.

یکی از رایج ترین و ارزان ترین انواع ورق استیل، ورق استیل بگیر (فولاد ) میباشد. که در دو نوع مات و براق در بازار موجود است. استنلس استیل گرید که با شماره استاندارد ٫ مشهور است. جزء فولادهای کم کربن، نرم و حاوی مقدار قابل توجهی کروم است و قابلیت عملیات حرارتی ندارد. این استیل به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و انعطاف پذیری خوب معروف است. همچنین دارای خاصیت مغناطیسی بوده و جذب آهن ربا می شود. و با توجه به مقاومت آن در برابر اسید نیتریک می توان در کارهای شیمیایی خاص از آن استفاده کرد. به طور کلی، مقاومت به خوردگی استنلس استیل های سری نسبت به استنلس استیل های سری (استیل های آستنیتی) پایین تر است.

گرید دارای ویژگی های مشابه استیل (فولاد ) است. اگرچه این یک نسخه حاوی مولیبدن است. وجود مولیبدن باعث افزایش مقاومت خوردگی استیل می شود.

از مهمترین پارامترها در انتخاب استیل می توان به ابعاد ورق استیل به متر، ضخامت ورق به میلیمتر. و طول رق که به صورت متری و متری و یا رول ، و آلیاژ و می توان اشاره کرد. که تمام این موارد در محاسبه قیمت ورق استیل نقش مهمی دارند.

شرکت خشکه و فولاد پایتخت (( مدیریت : جواد دلاکان ))
صنعتگران عزیز، افتخار داریم که سالها تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.
ارتباط با ما:


تلفن:
فکس:

خوب است بدانید:

شرکت خشکه و فولاد پایتخت ، از 1267 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 1st Dec 2021 ثبت کرده که در مجموع 346 بازدید داشته و در 9th Nov 2022 بروزرسانی شده است.


شرکت خشکه و فولاد پایتخت

Major seller of irons عضویت: 1267 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!