خانه > صنعت > لوازم صنعتی > خرید اجاق چهار شعله خطی استیل صنعتی

خرید اجاق چهار شعله خطی استیل صنعتی

شماره آگهی : 14130
خرید اجاق چهار شعله خطی استیل صنعتی
آگهی غیر فعال!
بیشتر...

جنس
اجاق چهار شعله صنعتی از ورق های استیل ضد خش تولید می شود. این ورق ها در صورت برخورد اجسام تیز خراش بر نمی دارند. در صورت نیاز شما مشتری عزیز این محصول قابل تولید با ورق های ضد زنگ و نگیر است. پایه ها از جنس پروفیل استیل * بوده و مقاومت بسیار بالایی دارند.

طراحی
در این محصول شعله های به صورت خطی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. برای جلوگیری از کثیف شدن آشپزخانه شما مشتری گرامی در زیر شعله ها یک سینی آبریز قرار داده می شود که در صورت سر ریز شدن مواد غذایی به داخل این سینی ریخته می شوند. این سینی قابل جدا شدن است. بسته به نیاز شما مشتری عزیز یک طبقه پاتروکی در قسمت زیرین اجاق تعبیه می شود. پایه های این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

سوخت
سوخت اجاق صنعتی از گاز تامین می شود. گاز شهری و گاز مایع کپسول هر دو می تواند مورد استفاده اجاق قرار بگیرد. تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من آماده دریفات سفارشات شما برای اجاق صنعتی در ابعاد دلخواه شما مشتری عزیز است.

ابعاد
اجاق چهارشعله خطی در اندازه های مختلفی قابل تولید است. اما همانند سایر محصولات اجاق نیز دارای اندازه های استاندارد است. ابعاد استاندارد اجاق چهار شعله به صورت زیر است
عرض : سانتی متر
ارتقاع : سانتی متر
طول : سانتی متر
این محصول قابل تولید با طول و عرض و ارتفاع سانتی متر نیز هست. شما مشتری گرامی در هز اندازه ای که مورد نیازتان است می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.
اجاق چهار شعله خطی صنعتی
اجاق ها جزو تجهیزات حراراتی در آشپزخانه های صنعتی به شمار می روند که بسیار ضروری بوده و همه آشپزخانه های صنعتی از جمله رستوران ، کیترینگ ، فست فودی و تالار ها از اجاق صنعتی استفاده می نمایند.

سفارش
برای سفارش کافی است با شماره تماس بگیرید. سفارشات شما به سرار کشور ارسال می شود.

اجاق گاز صنعتی مشهد,اجاق گاز صنعتی دو شعله,خرید اجاق شعله ردیفی صنعتی,خرید اجاق شعله ردیفی در,خرید اجاق شعله صنعتی,فروش اجاق چهار شعله صنعتی,فروش اجاق شعله ردیفی صنعتی,فروش اجاق شعله پایه دار رستورانی,تولید اجاق خورشت پزی رستوارنی,تولید اجاق شعله پایه دار,قیمت اجاق شعله ردیفی,قیمت اجاق گاز شعله خطی,قیمت اجاق گاز پایه دار,

خوب است بدانید:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من ، از 903 روز پیش عضو سایت ثبت ها میباشد.


این آگهی را در اولین بار در 29th Oct 2021 ثبت کرده که در مجموع 349 بازدید داشته و در 8th Jul 2023 بروزرسانی شده است.


تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من

Commercial Kitchen Equipment عضویت: 903 روز پیش
تلفن این آگهی منقضی شده بنابراین اطلاعات تماس نمایش داده نمیشود!